marsko Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Heisann! Jeg har en Vectra B som trenger ny RAdio/Cdspiller.. Har en spiller fra LG som jeg prøvde å sette inn, men får problemer. Hver gang jeg starter bilen, kommer det en lyd fra spillern, og alt restartes. Radiokanaler og alt lagret slettes. Hva kan dette være? Jeg har kjøpt et "skjøtestykke" som forlenger isokontakten i og med at den som sitter i bilen ble forkort da kontakten på LG spillern satt på motsatt side i forhold til den gamle. Jeg sliter også med å få inn radiokanaler... Håper på gode råd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Spilleren må ha 2stk 12v for å fungere. Ein er minne (og som hovedstrømmen går igjennom) Denne skal gå ifra batteriet (er elendig på å hugse fargen, men meiner denne er gul) Den andre kobles til tenningen og brukes til å skru på spiller. (meiner at den er rød) Disse 2 ledningene er antagligt byttet om hjå deg Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Byttom gul og rød ledning så hjelper nok det se. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg