Baldrick Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Dersom jeg bytter ut mine "90 fangere" med små krom fangere, hvordan blir det med festene? Er det de samme?? Og hvordan blir det seende ut på sidene forran der hvor 90 fangerne har vært? Er litt redd det skal bli stygt der dersom jeg fjerner 90 fangerne til fordel for krom fangere.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 mulig clipsene på siden av skjermen vil se litt stygge ut, da krom fangerene ikke har disse... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Festene for kromfangere er de samme som for senere Golf I plastfangere, selvsagt unntatt klipsene på sida. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Kid-A Festene for kromfangere er de samme som for senere Golf I plastfangere, selvsagt unntatt klipsene på sida. mener å huske at feste jernene ikke er like på plast og chromfangere.... var iaf ikke det på min 82 mod og du må sveise igjen hullene etter klipsene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Du har nok mer hands-on-erfaring her enn meg, så hør på nitewlkr! ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by nitewlkr mener å huske at feste jernene ikke er like på plast og chromfangere.... var iaf ikke det på min 82 mod og du må sveise igjen hullene etter klipsene De er nok ikke like nei, de som er beregnet for kromfangere er litt mindre, samt at de har en liten "sak" som stikker ned på ene siden som er beregnet for sleping. Foresten er det riktig som skrevet et annet sted her, jeg har kvittet meg med dieseldyret mitt:eek: Den ble solgt til en kar på Sunndalsøra som jeg håper gir den mye pleie fremover... :cool: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by nitewlkr mener å huske at feste jernene ikke er like på plast og chromfangere.... var iaf ikke det på min 82 mod og du må sveise igjen hullene etter klipsene Er det noe problem å sette på kromfangere på en 82 modell a? Passer de selv om festejerna er litt forskjellige eller må det tilpasses og styres? Skrudde av masse fine kromdeler fra en gammel golf igår. Fangere, dørhåndtak, sidelister og grill. Har lyst til å prøve fangerne på bilen min og se hvordan det blir... EDIT: Skrudde på fangerne og satte på grillen idag. Passa helt perfekt! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg