Gå til innhold

hvite "rally" felger, billig og nytt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

4 nye RACELINE hvite "rally" felger: 16"x6,5", innpress 45, boltesirkel 114,3, pris kr 4000,-!!.

 

og 4 brukte, men strøkne hvite "rally" felge: 15"x5,5", innpress 38, boltesirkel 114,3. billig!!.

 

Begge felgene passer feks MAZDA RX7, 626 m. 2.5l, 323GTR, Mitsu EVO 4, og diverse andre raske japanere.

Er perfekte på en GTR eller en EVO4 med "grus" bremsene.

 

Ring Lasse som holder til i Oslo på telefon: 90563621

Eller send E-post til erland.volden@neas.no som jeg videreformidler til Lasse.

 

 

:) ;) :D

Erland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evo4

4 nye RACELINE hvite "rally" felger: 16"x6,5", innpress 45, boltesirkel 114,3, pris kr 4000,-!!.

 

og 4 brukte, men strøkne hvite "rally" felge: 15"x5,5", innpress 38, boltesirkel 114,3. billig!!.

 

Begge felgene passer feks MAZDA RX7, 626 m. 2.5l, 323GTR, Mitsu EVO 4, og diverse andre raske japanere.

Er perfekte på en GTR eller en EVO4 med "grus" bremsene.

 

Ring Lasse som holder til i Oslo på telefon: 90563621

Eller send E-post til erland.volden@neas.no som jeg videreformidler til Lasse.

 

 

:) ;) :D

 

Du har ikke noe bilder av felgene?

vært kult å sett hvordan de ser ut..:D

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er felger som benyttes i rally på grus, snø og asfalt. De tåler juling.

 

Bilder har jeg ikke.. skal skaffe. Men kjenner jeg Lasse rett så vil det ikke være tilgjengelig i morgen..

 

15x5,5 er Compomotive RH2 felgen, et helvete å hold ren.. men typisk og velkjent rallyfelg. Jeg har et sett av RH2 til sommer og et sett til vinter hjulene, de passer perfekt til en "rally" bil.

 

16x6,5 er 7 eikede motorsport felger, lette å holde rene.. solide, tåler juling og splitter nye. Ligger i uåpnede original esker. Kom nylig fra Mazda Motorsport i Tyskland. Ref passer GTR.

 

Bilder kommer;) :) :D

Erland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår