Mads` Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Noen som vet hva merke disse er? Eller vet om noen lignende? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Send en sms til eieren av bilen og spør :P Vet ærlig talt ikke, men for meg ser det nesten ut som noe kompomotive har laget. Firmaets hovedside --> Compomotive - Motorsport Wheels Den Norske forhandleren --> Compomotive - Kollevold Rally Import AS Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Bilen er jo min men ikke felga, står ikke noe på de heller :P Fått høre at de ligner på OZ hjul.. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ligner også litt på eldre StilAuto. Kosei har noen som heter Sniper som også ligner, men de tror jeg ikke har så mange eiker eller senterlokk. Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg