Gå til innhold

Finnes det utvippbare trekantruter?

Ranger emnet


runaroien

Anbefalte innlegg

Som topic sier..

 

Finnes det utvippbare trekantruter til 2´er golfene? Og hvor vanskelig er det å få tak i utvippbare bakre sideruter til 3-dørs?

 

Håper noen vet noe om dette:) Har nettopp anskaffet meg 2´er, har hatt Audi og 3´er-golfer før, og er ikke sikker på hvilke deler som er gangbare til 2´eren enda:)

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. 3-kantrutene (regner med du mener de fremme) vet jeg ikke.

Men med utvippbare ruter bak (heter Happitch forresten) er det forsåvidt vanskelig å få tak i, men det ligger auksjoner på ebay o.l. fra tid til annen, og det finnes sett til salgs i Norge også.

Regn med å betale minst 3000 for et sett, men ikke bli overrasket om du må ut med 6000+.

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det finnes trekant ruter til golf 2 håper jeg virkelig ikke.. vi snakker om en bil som det seriøst tar deg 2 sec å bryte seg inn i selv for en som aldri har gjort det før og det vi ta enda kortere tid å gjøre det om du har de trekant rutene hehe men for all del om du finner hadde sikkert vært kult å sett en golf med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happitch var det ja! :)mente å huske at det hadde et spesielt navn ja. Man må ut med såpass for et sett også ja.. Hmm.. Må begynne å tråle nett litt da skjønner jeg.

 

Ja, vet det ikke tar lang tid å komme seg inn i en 2´er, så derfor spiller det vel liten rolle om man har de små trekantene forran eller ikke... :) Må vel lete litt etter dette også da.

 

Noen som vet målene på rutene på 1´er VS 2´er-ruter da?

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår