Spiitfire Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Skal se på en subaru justy til 12 000. Bilen er en 1992 mod og har gått 180 000, den er eu-ok for noen uker siden og fargen er rød. Det er dette jeg vet. Har ikke sett bilde av den selv. Hva bør jeg sjekke på bilen, standard feil på justy? Høres dette ut som en god deal btw? Håper på svar frem til 03.01.2008 klokken 18:00 Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hadde en sånn justy.. Knallbil syns no jeg.. Men se etter rust siden det er en japse pluss sjekk gir om synkroniseringa er ok.. Ellers kjempebil til å ta seg frem med. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 har en slik og har hatt en i 6 år snart, den er også 92 mod. så jeg kjenner disse bilene rimelig bra. det første du må sjekke rust. disse ruster fort! så er det gir synkroniseringa. tenning er en forbruksvare. sprekker på motorblokk sprekt bunpanne. bakluka (disse går plutselig i lås pga en gåen wire og du får den ikke opp)ny wire skaffes hos en forhandler koster 300 kr eller noe sånt, dette er det jeg har opplevd på lang tid men som sagt dette er en liten bil som er lett og skru på og artig og kjøre. har selv satt inn noen bøtte stoler i min for morro skyld=) så vil si det er et bra kjøp hvis du får den bilen får 12k så løp og kjøp og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Eieren av bilen var ikke å få tak i den dagen han skulle vise den frem. Så det ble ikke noe kjøp Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 neinei:P Sånn går det! Men har du fått deg noen bil nå da?:P Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Kjørte en Justy J12 en vinter for lenge siden, og morsommere bil på snø skal til en så billig penge skal du lete lenge etter! Brukte fryktelig lite bensin også.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg