Dammed Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kamerat tenkte å bestille en JBL basspakke, det jeg lurer på får man en bedre pakke med sub, forsterker og basskasse for prisen av 2200kr? Link: JBL Basspakka Vet at dette er ikke noe spesielt bra, men han gidder ikke å bruke mer enn 2500kr. edit: Og han vil kun kjøpe fra Norge. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 EngenAudio har et par bra tilbud om dagen, i bass til det budsjettet der. Ta kontakt med han og/eller se på siden hans hva han kan tilby. Soundstream Lilwounder 1.350 samt en fusion sub eller to, får du til latterlig lav pris nå ... kjøpte selv for en ukes tid sida fra han, for en kamerat av meg. Forsterkeren er meget god, og til den prisen så er det ikke tvil engang.. :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 500 lapp til så får han jo en grei løsning fra fusion Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Én hundrelapp ekstra klarer han vel i det minste? Engen har 1 stk Lw 1.350 og 1 stk PCW 12 til 2600,- og det er ikke noen dårlig kombo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kamerat tenkte å bestille en JBL basspakke, det jeg lurer på får man en bedre pakke med sub, forsterker og basskasse for prisen av 2200kr? Link: JBL Basspakka Vet at dette er ikke noe spesielt bra, men han gidder ikke å bruke mer enn 2500kr. edit: Og han vil kun kjøpe fra Norge. Den JBL basskassa er ivertfall den dårligste jeg har hørt i mitt liv. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 virker som det jbl elementet er greit, men kassa er ikke god, skrangler og bråker. så hvis du skal ha den pakka så burde du lage skikkelig kasse. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Åsså er forsterkeren i den pakka for liten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 helt klart Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ja forsterker er micro... Men men. Den pakken fra engenaudio var jo skikkelig bra! Skal nok få overtalt ham til å kjøpe soundstream pakken. Men får man ikke PCW 12 i 2x2ohm? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ser ikke nødvendigheten av 2x2 ohm. Sannsynligvis er forsterkeren kraftig nok når den kobles i 2 ohm, og lavere ohm er ikke bedre. Det blir riktignok mer effekt, men forsterkeren får samtidig mindre headroom og blir mer "stressa". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 er alltid bedre med 100W rms mer. Jo mer er jo bedre :P Men er en pioneer TS-W257D2 bedre enn en Soundstream Picasso PCW 12. Da får han 100W rms mer siden han får koblet subben til 1 ohm, istedenfor 2 ohm. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg