RamstadTech Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Godt nyttår bilfolk! I juleferien har jeg benyttet tiden til å fjærne rust i motorrommet på Calibraen til madammen. Vi har planer om å lakkere bilen med tiden, men siden jeg allerede har ryddet mottorrommet synest jeg at det passer godt å bestemme seg for farge og lakkere motorrommet i ny farge siden jeg først holder på. Det hun vil ha er lyseblå perlemor eller eventuelt annet lekkert lyseblått. Derfor lurer jeg på om noen har ideer om lekre lyseblåe farger til den bilen og om noen har bilder og fargekoder å vise til får i hvert fall vi en god start på året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det beste er å stikke innom et lakkverksted å spør om å få se i fargekartene dei har der, det er desverre håpløst å kunne se farger utifra bilder eller på data, siden fagene ikke blir dei samme da som å se dei live, en farge som ser skikkelig bra ut på bilde, kan se ganske så kjedelig ut i virkeligheten, og omvendt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Laserblå fra Volvo passer bra på Calibra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg