Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm..skal be meg fri fra jobb fredg, blir det innvilget så blir kassa bygd ferdig fredag, så kommer jeg/vi lørdag. :)

 

 

Knall bra! :D Håper du får fri da :D *krysse fingra*

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bra! :D Håper du får fri da :D *krysse fingra*

 

Done and granted! ;) Har nå fri.

 

Da står alt på medhjelperen min i kassebygginga, er han ledig fredag så kommer vi nok en tur på lørdag jah! Muligens med litt provisorisk opplegg i bilen tho.

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done and granted! ;) Har nå fri.

 

Da står alt på medhjelperen min i kassebygginga, er han ledig fredag så kommer vi nok en tur på lørdag jah! Muligens med litt provisorisk opplegg i bilen tho.

 

 

Så flotters! :) Da sees man på lørdag :D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også legge til at hvis noen er ute etter litt spesielle bilder av bilene sine, så kan jeg prøve meg =)

 

er ikke no proff fotograf, er mer på høy hobbybasis =)

Så får jeg varmet opp litt før biltreff sesongen starter :P

 

Du skal få lov til å ta bilder av Celicaen minsin da <3 Men må fikse den først :( Frontfanger flasser i lakken og skal til lakkering også er det en idiot som har bulka i bilen min og stukket av </3 :'( Drittsekk!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAA! Hvordan gikk det da? Nå er snart den 17 over og vi venter spent.

 

strøyk sikkert ellers hadde han skryte til himmels her :P?

ell at han er ute å ragger og hakke tid til annet som jeg gjorde når jeg fikk lappen :) 100 mil på en helg med en polo 1 liter når jeg fikk lappen første helg haha! det var tur det.. og det var 100 mil LOKALT !

 

 

 

 

 

har spredt ordet enda mer rundt nå og høres ut som det kommer bare fler og fler .. får håpe folk lover ord !!! ikke glem å spre ordet dere også folk !!!

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår