evamy Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Jeg har et problem. Mangler frontlykt til vår corolla, men er fryktelig vanskelig å få tak i deler til akkurat denne 4wd stasjonsvogn utgaven.. så det jeg lurer på er om lyktene må være fra akkurat samme type eller om lyktene er like på andre corolla i omtrent samme årsmodell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Ser fronten på din bil slik ut? Jeg er nesten helt sikker på at du kan bruke frontlyktene fra glassback/liftback-utgaven. Da er det denne type bil jeg tenker på: Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretve Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 hei har selv toyota corolla 4x4 92mod den vart kresja før eg kjøpte den og den forige eigeren kjøpte deler deriblant nye frontlykter på meca. sjå om du finn noke på nettsida deira meca.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg