Torpie Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Ikke alltid, men noen ganger så står sierran min på ca 800 omdreininger og detter ned til 500 og går opp til 800 igjen også står den bare sån å "harker". Har skjedd 1 eller 2 ganger at den har gått ned i turtall og akkurat klart å kvele seg selv.. Hva kommer det her av? Skulle jo ikke være at tomgangen er for lav fordi vaneligvis så står den på 1000 omdreinger og høres helt fin ut. Har lurt litt på om det kan være bensinfilteret eller lignende? eller noe som må smøres? Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Hadde samme problemet på forige sierran, men den var sån hele tida, og måtte gi gass i kryss for at den ikke skulle kvele seg.. Vraka den på torsdag heldigvis :P Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Dette skjer med min sierra også, når den er kald, når den er varm går den helt fint og holder seg rundt 800-1000 omdreininger viss jeg ikke husker feil. Pappa har justert litt nede i motoren for å få den slik, hva han justerte på huske jeg ikke nå i farten, men skal høre med han. Tror nok at du også kan justere på dette. Kanskje det var tenningen?? hehe.. Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 er det forgasser eller injection? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Kan være tomgangsregulator på innsuget hvis det er injection.. Ett stempel som bør gjøres ren.. Er det forgassr så kan det rett og slett være selve forgasseren som er dårlig. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 det er injection.. hvor sitter tomgangsreguatoren? kan prøve å rengjøre det som dere sier Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 her finner du tomgangsregulatoren din (idle speed control valve) å her har du litt lesestoff om resten av motoren din :P Cosworth.hu Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 OHC eller D O H C? BIldet viser D O H C.. Nesten det samme på OHC eneste den sitter på toppen av innsuget.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 takk! vet ikke om det er dohc eller ohc, hvordan finner jeg ut det? har prøvd å se i vognkort og manual så ikke.. kan legge ut et bilde av motoren Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 glemte vist å spørre om åssen motor du har, men hvis det er en dohc motor så står det på toppen din også ser den nesten sån ut.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 funnet ut noe?.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ligger flatt ut med feber nå, får se på det mot slutten av uka Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 åja.. kjipe greier det der.. du for ha god berdring da.. er akkurat ferdig med feber selv jeg, så nå er det snow drifting på meg :driving Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 skru opp tomgangen bittelitt, sprutet startgass da? funket til meg da jeg hadde IS Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Kan også være vakumet som ligger under/siden av innsprøytninga ved batteriet.. drar jeg av min "Denne sitter dårlig og kan dette av" Går min som en skjære men funker med en gang jeg gasser... Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg