skarpH Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Heisann Jeg vurderer å kjøpe en Peugeot 309. Har kun sett den på bilde. Men vet dere hvor man kan sette høytalere i disse bilene? så ingen plasser på bildene :( Er det ikke plass til noen som helst i dashbordet, hattehylle, dører eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er plass i dørene på disse bilene.. samt i hattehylla er det ALLTID plassss Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Takker En til ting, hvor store dekk kan jeg ha på disse bilene? og felg dimensjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Nja så stor hjul er det ikke plass til men 195/50x15 som utgangspunkt så bruker du en dekk kalkulator for å finne den størrelsen du ønsker ;) Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takker ;) Har noen 195 breie dekk, 4 bolts, 15 tommere, kanskje dem passer? :) En ting til. Denne bilen er jo helt original. Så det er kassett/radio spiller. Så jeg skal jo montere stereo anlegg. Trenger jeg en ISO overgang da? går montering av CD-Spiller lett? Finner jeg lett hull i torpedoveggen til å strekke strøm kabel? Går det lett å strekke phono kabler her? er det bare å skru av noe slik at jeg lett kommer til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Alt passser bra;) bare å bruke en vanelig iso overgang. hull i torpedovegg er det altid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg