Pegeot 205 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei hei grabbar Har noen noe erfaring med JL sitt nye kompsett?? Jeg var å hørte på XR650-CSi for noen dager siden og lurte på om ZR650 er noe bedre. Egentlig skulle jeg ha pioneer sitt 6,5" PRS sett, men fikk høre Xr650 og ombestemte meg litt. Vet dere om noen som selger i norge også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg mener personlig at PRS komponentsettene TS-C171/TS-C131 er noen av de absolutt beste komponentsettene i prisklassen under 5000,- og jeg synes ikke at spesiellt diskanten på JL settene jeg har hørt har vært like bra. Hvilke priser har du fått på de forskjellige settene ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg kan ikke si det 100% fordi jeg fikk så mange priser, men jeg mener det var 4900kr. Grunnen til at jeg tenkte meg om litt var at lyden syntes å være litt bedre på JL sitt sett, men hva vet jeg. Og hvordan kan man vurdere om ett komponentsett er bra i en butikk hvor de har ett rom bygd for lyd kontra når det er i en bil som er alt annet enn godt egnet for lyd. Jeg er ikke noen rakettforsker, men jeg vet at glass og stoler osv ikke gir noen god lydopplevelse. Jeg skulle gjerne ha hørt begge de aktuelle setta i MIN bil og ikke i butikk før jeg valgte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Aner ikke hvilken butikk du har besøkt, men generelt er ikke disse demorackene av veldig bra kvalitet, selvsagt unntak altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Pioneer PRS 6.5" koster veil 4498,- og kan sikkert fås til rett under 4k hvis du spør noen som selger de. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg