Boosti Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Laget for en stund tilbake "Den store E30 tråden" i bmw 3 serie forumet, og nå tenkte jeg at jeg skulle slenge i sammen noe lignende her. Jeg har fått litt intresse for daihatsu Charade i det siste, og har brukt noen timer på nette med søking etter info/bilder av charade. Og etter en del timer har jeg klart og sammle i sammen ei lita liste med linker å en haug med bilder. _________________________________________________________________ Bilder av orginal Daihatsu: _________________________________________________________________ Orginalt utstyr: _________________________________________________________________ Linker: - UK GTti Owners Club - Daihatsu Club Philippines - Polski Klub Daihatsu Charade - DaiClub - The Daihatsu Car Club for enthusiasts - Number 1 - Daihatsu Charade G 100 G 101 G 30 - Daihatsu Drivers Club | The leading group for Daihatsu owners in the UK - GTti Hellenic Club - http://www.daihard.org/ - WWW.DAIHATSUTUNING.COM - daihatsu-sport.com - "be fast with little!" - dairally.net - KUANTAN CHARADE SYNDICATE - PocketRocket's guide to tuning the Daihatsu GTti _________________________________________________________________ Teknisk: daihatsu Daihatsu Charade GTti | Fastest 1000cc car in the world Cheap Tyres Discount Tyres & Japanese Import Car Parts Spares Tuning Performance :: _________________________________________________________________ Jeg skal oppdatere tråden mere, når jeg får bedre tid... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg