Colli Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Gjør som Texas, kjør uten! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 jeg kan ta bilde av en med smal forsterker og 16v med vanlig innsug, spjeldet er flyttet (sveiset) på undersiden istedet. er enig at det går da, men når jeg satte motoren(b234) min i 240 så gikk det med innsuget og spjeldet, men det blir alt for liten plass og ha et rør/90graders bøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ta en titt bildene på side fire i linken her. http://www.bilforumet.no/200-serien/154792-240-b234f-turbo-prosjekt.html der har han fått på en 90grader blir trangt men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg