stian90 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Har flekket litt på bilen til dama etter rust. Vet at mange vil tro at det er vanvidd å flekke et panser, men det er en bil med såpass lite verdi i at det gjør ikke noe om det ikke blir 100%. Fjernet masse steinsprut på panseret. Ble forsovet bra, men panseret ser mindre lekkert ut i dagslys. Man ser ekstremt godt hvor det er lakkert nytt og ikke, dessuten har det blitt matte overganger noensteder, rundt kantene mellom ny og gammel lakk, der jeg slutta med klarlakken. Har hørt flere måter å få dette så fint som mulig igjen. Det var en som kom med et forslag å slipe ned det nylakkerte området og området rundt med P2000 sandpapir, derreter rubbe og polere det opp igjen. Det høres bra ut, men vil det funke? Er det andre måter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 det kan funke det ja, slipe ned overgangene litt og rubbe, men du bør nok vente litt til lakken er herdet. men det skal mye til og få det fint, panser er jo en flate som synes godt. Hadde ikke vert letter og lakke hele når du først var igang? kan få et helt ok resultat med sprayboks også vis du er litt nøye. Da kan det jo seff bli litt fargeforsjell fra sjermene og sånn da Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Det er ca 4mnd siden jeg lakkerte nå, så det har fått herda seg godt regner jeg med! Hehe. Vurderte å ta hele panseret i samme slengen, for det ble faktisk ikke så ille faktisk, de store områdene jeg lakkerte. Tenkte å prøve å slipe ned og rubbe opp i første omgang å se om det hjelper noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Se litt på denne tråden...det er jo et ekstremt tilfelle, men han har fått det ganske fint, i forhold til utgangspunktet. Fiesta '94 wing detail - Detailing World Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg