Fjøslukt Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hei.. Kjøpte meg en 2004 modell Skoda Superb her for noen måneder siden. Det var litt å fikse på den, så jeg har hatt den avregistrert siden jeg kjøpte den. Vet at siden bilen blir 4 år ni i 2008, så blir omregistreringsavgiften noen tusen billigere. Det var en av grunnene til at jeg ventet med å få den registrert til etter nyttår. Problemet er at jeg ikke finner satsene for 2008. Er det noen som kan hjelpe meg? Ser at det er foreslått en ny måte å betale omregistreringsavgift på. Muligens dyrere for dieselbiler.. Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Ikke 100% sikker på kilden her, men; Autonova AS - Omregistreringsavgift 2008 (toll.no er delvis nede for tiden, derfor ekstern link til noe annet, ligger helt sikkert informasjon hos toll.no) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg