blikseth Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 jeg skal hvertfall få med meg minst 3 kval løp, frontmestern, gol, sommer festivalen på aremark, to dagern på Hamar, elverums festivalen, høst velta kanskje også en tur til stor løpet på Hakavika.. blir sikkert andre små løp også :) hva skal resten av forum folke kjøre av løp?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 lyngås,aremark uten tvil,fronten,gol også uten tvil, sikkert no kval også. får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 koliderer ikke aremark sin sommer festival med jr. finalen?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 da er valget klart, kval=landsfinale ikke kval= sommerfestival Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 koliderer ikke aremark sin sommer festival med jr. finalen?? koliderte ikke i fjor hvertfall, festivalen gikk uka etter. gjør nok det i år å uten at jeg vet d sikkert. Hvis det går etter planen ska jeg kjøre: kvalløp:gardermoen 26april, trøgstad 3/4 mai, elverum 10 mai, aremark 7/8 juni. fronten, jr landsfinale, sommer festivalen, høst løp og klubbløp i aremark. mulig det blir noen andre også. Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 kvalen hønefoss,elverum,sigdal og goldagane og vis jeg kvaler til landsfinalen blir det å kjøre. etter det klubb løpp sigdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Vanskelig å si ennå da jeg aldri veit hvor jeg vil kjøre før jeg melder meg på :-P Skal ihvertfall kjøre kvalløp på Gardermoen og Frontmestermøtet. Regner med det blir Elverumsfestivalen (tradisjon) også. Pluss at det blir en del kvalløp i år å håpet er å få kjøre Landsfinalen på Dokka! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Jeg veit ikke hvor jeg skal kjøre enda, men skal da prøve å få kjøre de fleste løpene som går rundt her (Kraby, Dokka, Elverum) Hamar veit jeg ikke helt med, men hadde vært morro å prøvd seg på Frontmestermøtet.. :-) Har hatt lyst til det siden det var på Hellerstad jeg, så er vel kanskje på tide å prøve.... Hehe Men, alt etter lommeboka + tingenes tilstand.. Ikke sikkert man har bil til da man trenger den heller, veitdu.. Slik det kan være i Bilcross til tider det der.. Mulig jeg handler en "reservebil" iløpet av sessongen. Time vil sjåvv! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 noen som starter tidligere og kjører litt på jorder rundt om kring a?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 skal nok kjøre kval på gardermoen,samma på momarken, aremark,forntmestern på gardermoen,og sommerfestivalen på aremark, lanfsfinalen på elverum og høstløp og klubbløp på aremark! jaja driver å kjører på jordet her i hverfall:) blir nok endel is kjøring bare det får blittt mere is:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 noen som starter tidligere og kjører litt på jorder rundt om kring a?. blir vell litt industri område kjøring vell.. hehe :P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 blir vell litt industri område kjøring vell.. hehe :P melder meg frivillig til kartlesing og brekkhåndtør i påska! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 melder meg frivillig til kartlesing og brekkhåndtør i påska! hehe.. får ungå nesten taking i år da :P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 får håpe vi slepper det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 noen som starter tidligere og kjører litt på jorder rundt om kring a?. jeg kjører på jorde vettu, hehe skal vertfald vere med på somerfestivalen i aremark! og frontmesteren på gardermoen, så sant ikke noe av dette kræsjer med et opel treff Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg