naSSa Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hei, i dag begynnte en gul lampe med bilde av en motor(check)å lyse.. står i ints. boka at jeg må sende så fort som mulig på mærkeverksted. Men er ikke noe hypp på å sette den på værksted hvis det bare er en liten feil som det går ann å fikse selv.. Noen som veit hva jeg kan gjøre noe feil søking eller andre typiske feil? (uten om å slenge han inn på ferksted) Det er en hyundai elantra det er snakk om så veit vi det. takk for all hjelp! //naSSa Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Nå vet ikke jeg hvordan Huyndai har det, men de fleste bilmerker har diagnose apparater de kobler til bilen og leser ut feilminnet.. der vil de se hva som gjør at lampen lyser.. du kan bare dra innom merkeverkstedet og få de til å lese av feilminnet og så kan du fikse feilen selv hvis den er liten eller la verkstedet fikse bilen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Om det er OBDII tilkobling på bilen, så få noen med diagnoseutstyr til å lese av feilen.. Enkel jobb :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 okej takk, men det er ikke noe jeg kan gjøre selv? Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 okej takk, men det er ikke noe jeg kan gjøre selv? Jo, om du har OBDII leser. Har en sånn leser. :hello: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartekos Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Fikk samme autodiagnose-motor varsellampa tent i min bil, og da sa folk det mest sannsynlig var falsk luft. - Det var det og. Tar jo ikke så lang tid å se fort over slanger og pakninger osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg