Gå til innhold

Bad to the Bone 740en:D skilter på vei av, datasprut på vei inn^^

Ranger emnet


ole180

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jah, har skaffet meg ein turbo nå, Trudde det var ein 16T turbo, men neida... var ein 16g turbo, noen som har noen speks om denna? han eg kjøpte han av sa den var god for 350hk, står TD05 på den, er egentligt alt som står. noen som vet om denne kan tilpasses på ein volvo elle? eller om eg bare kan legga han for salg igjen?:P

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, har skaffet meg ein turbo nå, Trudde det var ein 16T turbo, men neida... var ein 16g turbo, noen som har noen speks om denna? han eg kjøpte han av sa den var god for 350hk, står TD05 på den, er egentligt alt som står. noen som vet om denne kan tilpasses på ein volvo elle? eller om eg bare kan legga han for salg igjen?:P

 

Mitsubitshi TD05?

 

Heter ikke FK turboen Mitsubitshi TD02 da?

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, alle volvo sine heter TD04.

 

Men kass Flens er har TD05 turboane? klarer ikkje å finna ut av kass flens det er, og siden turboen klarer 350hk så hadde det vore ein fine mulighet til å øva seg på å laga grenrør:P

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, manifoild då:P

 

lagde meg lika godt ein flens igår, fra overgang fra volvo org manifoild og over til turboen, hadde tenkt å lage til downpipe også, men trur nok det blir for masse arbeid, har leita litt rundt omkring, klracing hadde ein , men trur det er feil sort, er ikkje sikker, noen her som kan hjelpa meg? hadde vore snadder å fått prøvd denna på bilen;)

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si det ikkje fantes nåke som ein flens t den turboen, så lagde eg lika godt begge to. einaste som mangle nå e å få sveist alt isamen med 3" eksosen;)

 

men har ett spørsmål t som gjelde turbo gjenerelt, må olje inn/ut stå i lodd?

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d va som faen, for det er ett spor som gjer at ikkje kan snu på den, også henger den sammen med eksos huse, einaste eg kan vri på er krompressor huset, men vett ikkje me mine 100% kor beint det er, har ennå ikkje satt turbo på bilen, har bare sitt med auamåle.

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt halling går bra, men ville ikke gått over 30 grader halling i hvertfall. Ikke sikkert at oljetetningene blir langlivet. Jeg hadde en som var umulig å få løsnet eksosdelen fra lagerhuset på for en tid tilbake, og den sto med litt halling. Tetningene i denne varte ikke så lenge som jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, såg litt på det idag, og eg ville sagt at den heller 40grader, men det som gjør at eg ikkje kan snu det er ein styretapp, kan ta alt fra hverandre, henger sammen med ein V-band klemme, men lurte på og bare fjerne denne styre tappen? om det kansje hadde godt? eller at den vil vri seg når han får trykk?

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår