Gå til innhold

Forza Motorsport Norge

Ranger emnet


Sjuking

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg blir desverre ikke med å kjører på søndag da jeg mest sannsyneligvis har en søt opplevelse med reg reim skifte i langførren min! Og etterpå så skal jeg gjøre et tappert forsøk på å komme meg til Ål og på jobb! Ære være piggfrie piggdekk!:coplight

 

Og når det gjelder forumet så får det snart komme opp igjen, og må vi starte på blanke ark går vi over til freeforums.org eller hva den sia het igjen!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir desverre ikke med å kjører på søndag da jeg mest sannsyneligvis har en søt opplevelse med reg reim skifte i langførren min! Og etterpå så skal jeg gjøre et tappert forsøk på å komme meg til Ål og på jobb! Ære være piggfrie piggdekk!:coplight

 

Og når det gjelder forumet så får det snart komme opp igjen, og må vi starte på blanke ark går vi over til freeforums.org eller hva den sia het igjen!

 

invisionfree eller hva det heter da?

Den klikker nesten aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kom beskjeden:

 

Service Update

Late last week the ISP had some electric/power issues due to weather. This caused the computers where the database for the forums as well as our backups to go down.

 

We've been working with them to try to restore the data but they haven't had any luck yet. In the meantime we approached Lefora to help with a temporary solution as you have seen here. They put up the front page and the support forum so at least you had some idea of what was up.

 

So currently the ISP is going to send the hard drives where our stuff was hosted to us. We will try to get a professional to see if its even possible to retrieve any data.

 

The summary is that its looking slim that data will be 100% restored. We might get bits and pieces but who knows what those pieces are. So the alternatives are this:

 

  1. Go somewhere else. I'm assuming some of you have already and I don't blame you.
  2. Wait to see what happens with the hard drives (no ETA on this).
  3. Work with the Lefora folks to re-establish your forum. They have told me they are coming out with a more traditional forum style next week and all new data created would move into the classic look. The Lefora admin on here can answer any other questions related to that.

 

 

Jeg kommer til å lage noe på freeforums.org, kommer tibake med en oppdatering.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår