Kverna Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Alle som skal klage kan holde seg ute av tråden :) braaaaaap Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Alle som skal klage kan holde seg ute av tråden :) braaaaaap :hmmmmmmmmm: :hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 :drive2 Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 DÆVEN!!!! det var den RÅESTE bilkjøringa jeg noen gang har sett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hehe dere er morsomme. Rart ikke flere deler hverdagshendelser på dette forumet ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 siden du nevner hverdagshendelser, så må jeg bare fortelle at jeg plukka en folkevogn type golf ut fra luftfilteret mitt.har sikkert sugd det inni ute på highwayen....må bare si enda en gang at den bilkjøringa der var bare helr RÅ ass..helt DIGG!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 DÆVEN!!!! det var den RÅESTE bilkjøringa jeg noen gang har sett..... Bosted: steinkjer Modell (eks S4): chevrolet van.350cid Biltype (eks Audi): volvo 145 73 mod :titties: ahahahaahahahahah villa holdt en lav profil om æ va dæ ! :p :hellothere: Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Er det senteret på Lier? Er det SÅ mye snø der? Faen her er det jo tortsatt bare veier jo:( Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Er det senteret på Lier? Er det SÅ mye snø der? Faen her er det jo tortsatt bare veier jo:( Er parkeringsplassen på liertoppen kjøpesenter. Var dagen det snødde så fint, lå også snø på veiene. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Bosted:steinkjer Modell (eks S4): chevrolet van.350cid Biltype (eks Audi): volvo 145 73 mod :titties: ahahahaahahahahah villa holdt en lav profil om æ va dæ ! :p :hellothere: hehe...nå er jeg ikke helt med her....hva har det å si hva slags bil jeg har og hvor jeg bor? er du 14 år eller? syns det er helt tåpelig og legge ut video her av idiotkjøring utfor en europris-butikk.og det der er jo ikke noe rå kjøring akkurat fra min side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Alle som skal klage kan holde seg ute av tråden :) hehe...nå er jeg ikke helt med her....hva har det å si hva slags bil jeg har og hvor jeg bor?er du 14 år eller? syns det er helt tåpelig og legge ut video her av idiotkjøring utfor en europris-butikk. Du leste ikke førsten posten altså.. siden du nevner hverdagshendelser, så må jeg bare fortelle at jeg plukka en folkevogn type golf ut fra luftfilteret mitt.har sikkert sugd det inni ute på highwayen....må bare si enda en gang at den bilkjøringa der var bare helr RÅ ass..helt DIGG!! På denne tiden av året er det vel mest hagegjerder og akebrett som er nærmest luftfilteret.. og det der er jo ikke noe rå kjøring akkurat fra min side... Fra din side? Edit: Skrivefeil.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 God lyd. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Golf R32? lyden ligna litt iallefall Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Golf R32? lyden ligna litt iallefall "R28" 2.8L 4motion Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 R28 faktisk:blah: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg