Rattatta Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Noen som har erfaring med cipping av 1.9 tdi ? Har automatkasse, ikke tiptronic. Hadde tenkt å få norskbildelsenter til å gjøre jobbe. Kom over noen innlegg her, der det ble lagt vekt på at kassa ikke tåler momentøkningen??? Tilfelle ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Vi har chippet mange biler med automat, og spesielt 110hk Tdi i A6, A4 og Passat, uten noe problem. Om bilen din er i god stand og du har fulgt servicer jevnlig på bilen (også girkassen), så er det ikke noe å bekymre seg for. Vi bruker ca 1,5 time på å chippe opp bilen din. Best regards: - Norsk Bildelsenter AS Får håpe han vet hva han snakker om ;) Rattatta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei igjen. I forbindelse med testing og oljebytte\filter på automatkassa på audi verksted, spurte jeg teknikeren om chipping... Automatkassa mi var ikke dimensjonert for mere moment enn hva motoren ga orginalt. Motoren kunne trimmes i massevis og tåle det, men han sa " du gir dødsdommen til kassa om du chipper" ... Om jeg hadde visst det, hadde jeg kjøpt en med manuell kasse,, men men.. Mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg