Skallesei Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hvor gjør jeg det beste kjøpet av Schmidt Revolution felger i Norge, evt. utland? Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Daekimporten.dk har iallfall Schmidt Revolution-felger til salgs. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ganske dyrt neppå den sjappa der... Ca 7.500 pr bakfelg og 6.500 pr framfelg. Uten dekk ja! Skal ha 9x20" og 10,5x20" i CC-line, 3-delt, med svart senter og polert kant til min 2003mod BMW 530dat. Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 felger er dyrt.. Quality Autoimport AS Er norsk forhandler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Og hjemmesida til Volker Schmidt er Felge.de - Schmidt Revolution - Die faszinierende Welt der Felgen. Holder til i Bad Segeberg, en liten time unna fergeleiet i Kiel;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ikke lengre unna nei.. Det høres gunstig ut om de selger felger der? Om det ikke bare er produksjon. Blir vel en tur nedover dit så snart våren nermer seg om de selger hjul der. Få på no stålfelger med jalla dekk og cruise nedover som jeg kan legge igjen der nede. Toll og moms er for pyser! Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 De har salg der også, ja. Har handla hos dem ved et par anledninger og vært med andre når de har handla. Det er bare å sende en e-post på forhånd og si hva man vil ha og avtale når man skal hente eller om de skal montere (i fall f.eks. valsing er nødvendig). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Valser de også hjulbuer der nede om det er nødvendig? Hvilken pris vil jeg måtte regne med for 9x20" og 10,5x20" med dekk ferdig montert på bil? Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Pris aner jeg ikke. Har ikke handla direkte fra den siden 2003. Da må du nesten forfatte en e-post til dem selv, gitt. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Snakker de engelsk nedi det kasettspillerlandet der nå da? Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Ja, de snakker og skriver engelsk der (selv om jeg aldri har gjort det). De to andre jeg kjenner til som har handla der er henvist til engelsk og de har da kommet hjem med det de skal ha hittil;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg