Larschie Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Her i går bytta jeg membran på Piergurg gassern på min b230a. alt gikk som smurt helt til jeg skulle prøve å starte bilen etter ferdimontering. etter noen gode og lange kinninger merka jeg endelig antydning til tenning. (batteriet gikk tomt før det, så det måtte lades opp) til slutt fikk jeg start, men jeg greier kun å få maks 700rpm med bånn gass. Drar jeg ut choken dauer motoren, så det kan hende den får for mye bensin? plugger jeg ut en vakuumslange på innsuget så den får falskluft går den også hakket bedre ( maks 1000rpm) Gasseren er ikke justert i hele tatt, for co skruen står helt inne. Kan dette ha noe å si? Kan noen hjelpe? Siter _______________________________________________ Volvo 945GL -92 Volvo 240GL -86 (spiker) "A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Ta og demonter på nytt og skjekk om membranen er rett eller sklidd av på et vis. Høres jo ut som om den ikke fungerer nå. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 kan ha noe å si at den ikke er justert. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Satte du membranen i hakket sitt? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larschie Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Nå har jeg skrudd opp gasseren og kontrollert at membranen står rett, og nå går motoren :D Tok en kjøretur og merka at pådraget er litt merkelig. Når jeg gir bånn gass tar det en liten stud før jeg får reaksjon, og ved kald motor mens jeg kjører og jeg tar av choken, mister jeg pådraget helt. Det er helt fint mens choken er ute. (før funka dette fint) Er dette grunnet at blandeforholdet ikke er rett justert enda? Siter _______________________________________________ Volvo 945GL -92 Volvo 240GL -86 (spiker) "A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Så det var membranen altså? :P Juster blandingen, så blir det bra.. Er det som er feilen nå.. Garantert.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larschie Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Yepp, det var membranen ja.. Sløvt arbeid fra vedkommende som monterte :iconsm Men får prøve å justere co nå i kvell tenker jeg. Siter _______________________________________________ Volvo 945GL -92 Volvo 240GL -86 (spiker) "A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg