Gå til innhold

kissling motor!! spørsmål!

Ranger emnet


turboascona

Anbefalte innlegg

stivere blir de så du merker det, men eg trur eg må ha det så bilen min ikkje knekker bekymrer meg litt for eu kontrollen var en del rust under dempertårna men oppå var det litt overflaterust så det har eg fjerna.. har en fetter som hadde en senator den knakk med orginal motor skal jo vere sånn stivert orginalt på 3.0l senator

Grøftekanten lakk og rally!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stivere blir de så du merker det, men eg trur eg må ha det så bilen min ikkje knekker bekymrer meg litt for eu kontrollen var en del rust under dempertårna men oppå var det litt overflaterust så det har eg fjerna.. har en fetter som hadde en senator den knakk med orginal motor skal jo vere sånn stivert orginalt på 3.0l senator

 

haha=P det va jo uheldigt=) du får finne frem sveiseapparatet, og mekke til noe raskt og holdbart.. treng kje være så grådig flott at det gjør noe, men akkurat så det holder eu-kontrollen=) stivere merker du som bare det!! blir helt annerledes "feeling" med bilen med dem på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jma hadde et kit 15 700,- turbo, manifold, oljeslange t turbo, dyser, intercoler, dumpventil.. I tilleg trenger du div siliconslanger og stålrør for å lage trykkgata. Du bør også ha annet eksosanlegg.

>>du kan nok kjøre rundt 0,5bars trykk,og vil da få rundt 300hk. stempel og

>>drivverk tåler dette greit. bremsene er meget gode på omega,men om du

>> skal

>>kjøre på bane så bør du vurdere eit sett med gode klosser fremme. EBC

>>eller lignende.

Grøftekanten lakk og rally!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jma hadde et kit 15 700,- turbo, manifold, oljeslange t turbo, dyser, intercoler, dumpventil.. I tilleg trenger du div siliconslanger og stålrør for å lage trykkgata. Du bør også ha annet eksosanlegg.

>>du kan nok kjøre rundt 0,5bars trykk,og vil da få rundt 300hk. stempel og

>>drivverk tåler dette greit. bremsene er meget gode på omega,men om du

>> skal

>>kjøre på bane så bør du vurdere eit sett med gode klosser fremme. EBC

>>eller lignende.[/QUO

 

hvorfor ikke? LØP og KJØP =):batman:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjent med 3,ol og eu godkjent så turbo! må ha nokke som går bedre enn broderen sin mazda 323 gt-r turbo eller han andre broren med celica gt-four blåse opp i 1kg ladetrykk tenker eg at eg har de :P men tar sikkert en stund før turbo blir montert.. om ikkje det blir en anna bil før den tid..

 

jaja =) fornuftigt det :) tenke du klare deg me 1kg trykk, ja =P har 0.5 i trykk med 0.7 i overboost på min.. går egentlig helt sykt bra for å være fremhjulssliter da =) haha =P tenker at doble trykket hadde blåst filler av vinterdekk osv da, såå bilen vil nokk bli kun vår, sommer og høst-bil =) sku hatt en bakhjulsskyver å sladde me på vintern da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørst om den tåler 1 kg ladetrykk da men den tid den sorg.. :P uff har masse og gjer på den bilen! registerkjede må byttest elektronikken må gjennomgåest og så fjerne rust enda mer rust og når den rusta er fjerna må eg ta litt meir rust :( men begynner og få litt kontroll over den da.. og sveise rusthull.. har og en eksoslekkasje en plass den må fiksest før eu montere stereoanlegg men det er berre morro men det tar eg når bilen er ferdig godkjent gidder ikkje strekke opp ledninger og så finner de ut at bilen er boss :P har kun hatt bakhjulstrekk og sånn skal det bli! om det blir fremhjulstrekker skal den byggest om til bakhjulstrekk! men en har jo det ganske morro med fremhjulene og om man gjer det riktig.. har vertfall eg erfart med de bilene eg har lånt på glatta :P

Grøftekanten lakk og rally!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørst om den tåler 1 kg ladetrykk da men den tid den sorg.. :P uff har masse og gjer på den bilen! registerkjede må byttest elektronikken må gjennomgåest og så fjerne rust enda mer rust og når den rusta er fjerna må eg ta litt meir rust :( men begynner og få litt kontroll over den da.. og sveise rusthull.. har og en eksoslekkasje en plass den må fiksest før eu montere stereoanlegg men det er berre morro men det tar eg når bilen er ferdig godkjent gidder ikkje strekke opp ledninger og så finner de ut at bilen er boss :P har kun hatt bakhjulstrekk og sånn skal det bli! om det blir fremhjulstrekker skal den byggest om til bakhjulstrekk! men en har jo det ganske morro med fremhjulene og om man gjer det riktig.. har vertfall eg erfart med de bilene eg har lånt på glatta :P

 

fremhjulsbiler har brekk vettu ;) lykke til me dette sveiseobjektet =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår