jcberg Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Hei! Har en løs ledning med plugg på i motorrommet i min 1995 A6 2,0E. Pluggen har 3 kontakter og ligger på venstre side i front av motorrommet ved siden av luftfilterboksen og radiator. Lurer på om denne egentlig skal kobles på noen plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei! Har en løs ledning med plugg på i motorrommet i min 1995 A6 2,0E. Pluggen har 3 kontakter og ligger på venstre side i front av motorrommet ved siden av luftfilterboksen og radiator. Lurer på om denne egentlig skal kobles på noen plass.. Du har en trykkregulator på bensinmengdefordeleren som sitter oppå luftfilteret, det skal gå en ledning til denne, men mener den har 2 kontakter bare. Kan du ikke legge ut bilder så det blir lettere å se hvordan ledning du snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcberg Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja, jeg tenkte egentlig legge ut bilde men så glemte jeg det :/ Her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcberg Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Oi, det ene bildet der ble litt utydelig, men det er den ledningen som ligger nederst der, imellom frontlykta og luftfilterboksen. Forresten takk for at du hjelper meg og andre her så mye, fint når kunnskapsrike folk vil dele viten med oss andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg er 90% sikker på at den ledningen skal gå til motoren på lyktene dine. På enkelte lykter er det automatisk justering av høyden på lysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Tror også den skal på lykta.. likner værtfall på en slik som står i lykta Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg