Macman Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvor lenge bør jeg vente etter hellakkering før jeg tar en lakkforsegling eller polering, er det noen som har tanker om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvor lenge bør jeg vente etter hellakkering før jeg tar en lakkforsegling eller polering, er det noen som har tanker om det? Kommer ann på lakken. Men en-2 mnd i hvertfall, hør med stedet du lakkerte den. Du trenger jo ikke å polere en nylakket bil. bare voks :P min mening... Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 1 mnd ville jeg ha ventet, også prøv å ikke røre lakken mer enn nødvendig.. og har du garasje så burde du ha den der så mye som mulig.. Eller så kan det skje at du får vann i lakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg