J-ski Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Noen som vet om dempere fra andre volvo (feks 240-740osv) passer åver ens med 360`n. Takker for svar=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 tvile på dei passe, men har ikkje prøvd. du får kjøpt gassdemperar på mekonomen for 800 kr stk. e bedre dei enn orginale oljedemperar ;) Meca skal og ha nåken bra, men dei får ikkje tak i meir :( Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Nei de passer ikke. Andre dimensjoner på demperne. Men jeg har fått tak i noen Lip-tech gass dempere som var mye bedre enn de orginale og billigere, om du er intresert kan jeg sende deg mailadressen til han som selger de Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja, gjerne nikdev, blir litt i mykeste laget de orginale. Foresten noen som har peil på om det er tykkere kreningstag osv på 360glt? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Nei tror det er samme krengningstag på glt. 19mm, men jeg har fått hjem ett skikkelig grovt ett på 25mm fra Witheline;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Mailadressen til han som selger lip tech demperne, Mikael Johansson er: poly_synth(Alfakrøll)yahoo.se Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Takk takk, Witheline? hva? hvor? jeg å vill ha =P Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg