Hainch Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Nå som dollarkursen er så lav skal jeg bestille meg turbo på ebay. valget blir en t3-turbo som denne: eBay Motors: T3 T4 T04E turbo prisene er jo helt greie på disse, og frakta kommer på ca $140 (700) pluss/minus Noen som er interesserte? send meg mail. pth_hainch@hotmail.com får jeg ikke noe svar så bestiller jeg anyway, rundt nyttår. -Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Kina turbo. Har sett bilder av flere av dem som har falt fra hverandre i bruk, og har holdt maks 2-3 uker. Kan være greit å bruke noen hundre dollar ekstra på en skikkelig turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind99 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 har prøvd en slik turbo.sitter i bilen min nå.kjørt ca 100mil med den på 1,5 bar i tykk.ble veldig slarkete etter kun kort tid.helt ubrukelig!!havarerer når som helst!!ikke å anbefale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg