Tonyk4 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Nei, slettes ikke. En seriøs klubb bør ha det. Men da bør også den personen jobbe med det også, ikke bare ha tittelen uten å gjøre noe ut av det, hvis du skjønner. Hans oppgave blir jo da å reprensetere klubben, ta kontakt med andre klubber, drive pr osv. jepp.. vi får se hva han får til.. håper jo det går bra, men jeg skjønner hva du mener.. :) Lykketil Kr0lle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Dette hørtes intresant ut så innmelding er sendt ;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Forresten, om det er noe jeg kan hjelpe til med, så vil jeg gjerne prøve. :) Takker for interessen, jeg skal si fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Opp med seg...Flere medlemmer er ønsket. Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja, flere medlemmer er ønsket. Har skaffet litt flere avtaler, vi holder på med å sette sammen styre, og registrere oss i brønnøysund-registrene, så det skjer ting ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg