joakim_ford Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Prosjekt ..ehh BrUkSbiL! tenkte og pusse opp golfen sånn at jeg har en helt grei bruksbil framover mens jeg bygger 325 turbo i bmw'n :P Specs: 1985 golf 1,8cl -par rusthøl i gulvet på førersiden - skjært ut skal sveises! -bytta motor siden den gamle ble vrang :P -valset hjulbuer - ferdig -sveiset bakluke - skjært ut, skal snart sveises. bilen var org grå ..og sliten i lakken, jeg har da pusset ned bilen tatt meste av bulker ..bilen står nå med grunning og fyller helt til den er klar for lakk.. Litt div som skal kjøpes inn: Gulvteppe. Recaro eller sparco 3 punkt seler. Halvbur(kansje) sidekjørt Andre felger, 9x16 Oval eller vanlig dtm bakpotte justerbart senkesett Recaro interiør- Skaffet :) Nye lykter foran og bak- skaffet :) Her kommer litt bilder av hvordan den så ut når jeg kjøpte den, emblemfri grill og 90 fangeren satt jeg på med en gang! etter en liten stund ble den sånn! Og litt etter: påbegynt motorskifte: Delebilen jeg tok motoren fra (jetta): Tok ut motoren på parkeringsplassen utafor huset :D Ble jo mørkt før motoren kom på plass i golfen :P da var motoren ferdig ..For denne gang.. Har lite bilder fra grunnarbeidet..men vil komme mere senere! her kommer vertfall noen: nå har jeg fått kjørt bilen opp i verksted som jeg og noen kamerater leier..ganske trangt ..men greit nok til sånn småting. Kommer flere bilder når imageshack lar seg samarbeide! ;) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 dørene er ikke fiksa ..skal ha 90 dører men har ikke skaffet enda. hjulbuene ble sånn ... Test av førerstol(elektrisk recaro) stolene og baksetet skal på en rensk ..har stått i en kjeller i 2år :P Så fikk jeg noe spennendes i posten i dag :D noen lykter jeg har venta på NOEN uker fra (Garvik's autospar) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Jævli råe fælga du hadde på biln :D men slipte du ned kantan på hjulbuene ?? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 felga er azev a 8,5x17 ...fine dem :) på hjulbuene brukte jeg en hjulbue vals ..så da bretter kanten seg inn. og slepper og slipe den vekk..her er et bilde av skjermen invendig ..God plass :D Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 okei.. Det så nu rått ut d åsså :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 kult prosjekt håper det kommer mange flere bilder her :) stå på Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 fikk prøvd krysslyktene i dag :) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg