bpengan Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Heisann hopp! Kjøpte en Audi 100CS ombyg til 200 TQ 10v i sommer. Kjørte den med et stort smil rundtom. Men i høst så leverte jeg den til brodern som tok den med på skolen for å skifte reg reim og diverse andre reimer. Etter dette var gjort så var det lik null gnist på pluggene. Hva kan forårsake dette? Reimhjulet og alt det der skal stå slik det gjorde før. Noen andre som har hatt samme problemet? Hva er den mest sansynlige feilen? Skal nå bruke denne som en prosjektbil. Noen idioter har knust sideruta på førersiden, så tør ikke la den stå på skolen lengre. Jeg må få start på bilen igjen. Savner lyden virkelig. Typsik at den ikke starter når snøen kommer:P Jeg hadde jo glede meg masse. Håper noen vet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Kan ha snudd kammen 180grader.. Eller er det ikke gnist på pluggene når du prøver å starte med en plugg til jord? Sjekk sikringer, fordeler, rotor og alt det der.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Kan ha snudd kammen 180grader.. Eller er det ikke gnist på pluggene når du prøver å starte med en plugg til jord? Sjekk sikringer, fordeler, rotor og alt det der.. bilen vil vell starte på 180grade feil , går berre dass, gjor vertfall en vw passat ej skifta regreim på , Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Det er ikke gnist når jeg tester mot gods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kan kammen være så feilstilt at motoren ikke vil gi meg gnist? Er jo rart at det skal være noe annet siden det er bare dette som har blitt rørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg