Colli Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Jeg har 3 stikk som passer på sensoren, en svart, en blå og en hvit. Hvilken skal jeg koble? Blå har jeg prøvd, fikk feilkode, og motoren vil ikke gå. Kan noen med b230fk se for meg eller søke opp i noe oppslagsverk... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Snakker vi om sensoren til hjernen, eller til instrumentpanelet? EDIT: skjønner at det var motoren ja. Får du ikke svar, så sjekker jeg før jeg drar fra jobb. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 blå er banke sensor, svart er temp sensor. den hvite TROR jeg er temp sensor bak på toppen til hjernen. svart er vann temp midt under innsuget. correct me if im wrong Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Det er 4 stikk der da, den ene passer bare på tempsensor til panel (siden det er 240 nett). Da gjenstår det 3 stk, svart, hvit og blå. Nå stod blå på tempgiver til sprut, hvit var ledig (eksosreguluring kanskje?) og svart på bankesensor. Skal prøve ditt tips jeg ealoken. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hvit kontakt skal på tempgiver ja. blå er vel kaldstartdyse? og sort er bankesensor. ikke det at fk har noen kaldstartdyse men.. 240 eller 940 nett du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Blå er til kaldstart dyse hvit er tempsensor til styreenhetene svart er bankesensor Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 NÅ STARTER DEN OG GÅR!!! Tusen takk til alle i denne tråden + en klem til lars_b for fin guide! :) Nå er det bare å teste om alt virker som det skal senere, og se etter nye lekkasjer. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Da må du legge ut flere filmer da, sånn som første burning og første motorras :P Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Se i tråden min du! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg