Gå til innhold

Min 1975 Volvo 244DL

Ranger emnet


Ducklink

Anbefalte innlegg

Tross alt, det får være visse grenser for hva som skal være riktig å beholde av det originale...

 

 

Hvis det er setene du sikter til så ser jeg etter nye ja.

 

 

Dette er kanskje et noe dumt spørsmål, men det er vindusvisker "spaken" du skal dra mot deg for å få spylervæske`?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer. I og med at du spør, så regner jeg med at det ikke virker?

 

Vær obs på at setene på de første årgangene er litt smalere over ryggen og har annerledes design og "padding" enn de nyere. Ikke noe å bekymre seg for forsåvidt da passform i bilen er samme, men det er en detalj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av dette i går. Plutselig slutta stereoen og spille så da la jeg merke til at lysa var svakere. Så målte litt og fant ut at den ikke ladet.

 

Plukka ut dynamoen og sjekket børstene de var fine så bare pussa kontakten dems som var full av dritt og andre kontakter, og da ladet den fint igjen :volvopower:

 

 

Men den er bare 35Ampere så hvike dynamoer passer rett inn?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gratulerer med fin bil, håper du tar godt vare på den.

 

på 142en min så står Brake Faliure

Parking Brake lyse på hele tiden. og jeg har ikke noe feil med bremsene.

 

Det der hadde jeg på min 145 og , er nok bare bryteren som måler trykkforskjell på bremsekretsene , den ligger på venstre side forran bremsekraft forsterker , er bare å skru ut den bryteren og dytte på den , så er lyset vekke igjen. (tar 5 min)

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, håper du tar godt vare på den.

 

 

 

Det der hadde jeg på min 145 og , er nok bare bryteren som måler trykkforskjell på bremsekretsene , den ligger på venstre side forran bremsekraft forsterker , er bare å skru ut den bryteren og dytte på den , så er lyset vekke igjen. (tar 5 min)

 

 

Var ladingen min som var problemet. Renset dynamo og kontakter så ordnet det seg. Men lyste alle 3 lampene hos deg?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår