Gå til innhold

volvo4life90: Opel ascona B (Nye bilder s.3)

Ranger emnet


volvo4life90

Anbefalte innlegg

har nå ENDELIG fått skaffa meg drømmebilen:D

fikk henta den fredagsnatta med mye forskjellige gromme deler.

 

har nå ribba bilen helt for bygging.

delene:

SR ratt

SR instrument

komplett 400 styling

komplett recaro interiør

Vectra 2000 motor(150hk)

dette er noen av de delene som er med.

 

kommer til å skrive mer når jeg har fått vite litt mer om hva jeg skal gjøre. har egentlig lyst i å sette i en annen motor, 2,2i motor kanskje?

Dere får komme med forslag om hva jeg kan gjøre med bilen, de som har erfaring har peil vettu;)

 

Kommer flere bilder når jeg får tid utover uka, blir bygging i hele jula så det blir haugevis med bilder :)

 

felgene var for store bak så jeg har bytta om. blir til helga:) kappafjærer da vettu :P

 

a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

88modell: ja du sier noe der, mye mere hester i vectra 2000 å...

 

KlovnDaniel: skal prøve å gjøre det beste jeg kan, er få igjen.

 

MatsEngel: rosa deluxe ja;P skal lakkeres i metallic rød/oransje kanskje.

 

2fat 2fly: jess, var oppi snåsa å henta bilen ja, drygg tur. var heldig, skulle komme to dagen etterpå. den hadde et bud på 30000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får begynne og bygge bil til helgen vi da vettu Håvard!

 

Må iallefall prøve og få bakfelgene bak istede for fram:flushit:

Sette på senkesettet da eller?

 

Kom med regelmessig update's til folket innpå her må vi gjøre også!

 

MVH

 

killergolf:afro

Vw Caddy 1987 Soon TDIC

X biler:

Volvo 240 Gle 1986 Savne på

Vw Golf 1992

"Old Vag's never dies, they only go faster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med go bil dette er en bra investering, jeg har også en ascona b og noe mer råere bil får man ikke spør du meg, så ta vare på den. det først du bør gjøre er vel å få på orginal speila igjenn, bmw speil hører ikke hjemme på en b ascona spør du meg. ellers så hold bilen "clean" trenger ikke plast på den her, så selg 400stylingen og bruk penga på trim/bremser til den vectra motoren, så du får litt fart på sakene(180-200hk). ellers ta masse bilder av bilen,interiør,arbeide osv... det liker vi :)

 

jeg vil også anbefale deg å melde deg inn hos Opel Motorsport Club her er det masse erfarne medlemer som har masse kunnskap om ascona og motor bygging, som det ikke er nok så har omc det beste bruktmarkede på ascona b deler, du får tak i allt av deler på en enkel og sjapp måte...

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

killergolf: jo så men du;) bare ta deg en tur en dag her nå da:)

skal ha på senkesettet.

 

Ascona-B-Power: vurderer å gjøre det slik du sier altså...

må ha noen deler vettu, hva tror du jeg kan få igjen for 400 stylinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

killergolf: jo så men du;) bare ta deg en tur en dag her nå da:)

skal ha på senkesettet.

 

Ascona-B-Power: vurderer å gjøre det slik du sier altså...

må ha noen deler vettu, hva tror du jeg kan få igjen for 400 stylinga?

 

 

et standard 400 sett består av 4 utbyggere,2 side skjørt,1 bakfanger,1 frontspoiler 6000-10000kr... så er bagasje hopp og panser utenom..

 

se her -> E-handel søk på ascona, svenske priser....

 

 

angående de der exip felga du har bak som er 9x15 så prøv med lavere profil og litt dekk strekk så skal det gå bra... har 9x16 felg med 225-45 bak dekk på min egen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant som sies ;) ser bedre ut uten stylinga. har alt som du sier unntatt bagasje hopp og panser. Får se hva jeg gjør, kommer bilder nå. har montert styrstag å fått på lykter å grill, så at man ser det er den gode gamle ascona B ;)

 

Har ikke sett stort på felgene... men vet at det er 235 dekk på de fram som skal være bak egentlig, blir fiksa til helgen. å 205 på de egentlig framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår