33Ford Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ja sikkert en bagatell!! Trur jeg satser på nytt batteri og ny starter,er jeg ikke kvitt problemet da så får jeg prøve å rygge over pick upen med en traktor.:cool: Hei Kaldt på Røros vettu':oohh Før du rygger over den, så kan du seriekoble 3 batterier å få 36V :cool: (just joking) Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 HeiKaldt på Røros vettu':oohh Før du rygger over den, så kan du seriekoble 3 batterier å få 36V :cool: (just joking) Ja kaldt som fan 22 blå i dag å,jo da jeg har da et stort plan som jeg nesten ikke bruker til noe får sikkert plass til nok batterier der til å konvertere til el-bil.:chevy Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg