kændy Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg fikk litt trøbbel med bilen da jeg var ute å kjørte igår. Bilen starter med engang men ettervært når jeg er ute å kjører så virker det som om noe kobles ut eller noe slikt. Det som skjer er at bilen "dauer". Det går ikke an å gi gass. Den stopper på en måte. Men så kommer den til live igjen etter litt.. Noen som vet hva som er galt? Bensin og olje er det bøttevis av på bilen.. Har ikke rukket å sett noe på det enda siden jeg er på jobb.. Enklere hvis jeg får en pekepinn på hva jeg skal lete etter :) Siter Bring Me Women Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Det er forøvrig en M20B25 motor :) Sier det jeg siden "kændy" glemte å nevne det :P For å prøve å hjelpe litt: Gamle tennplugger? Muligens luftmassemåler som har tatt kvelden? Prøv å koble fra og se om bilen går dårligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg