Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Argh! Arroganse (fra min side) pluss 18 timer våking er ingen god kombinasjon. Du har rett i det du kommer med her, såvidt jeg kan se. Score "1" for thaugen... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by tekNetium Argh! Arroganse (fra min side) pluss 18 timer våking er ingen god kombinasjon. Du har rett i det du kommer med her, såvidt jeg kan se. Score "1" for thaugen... He he den er grei!!!:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Må innrømme at jeg også tenkte som tekNetium. :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 I å for seg hadde han også rett, for han sa ingen ting om prosent rabatt. Han sa at rabatten var på kr 5, og da stemmer det jo. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast 4you Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Skjønner ikke hva dere stresser så mye med. Setene er jo kjøpt,skal han selge den må han ned i en fornuftig pris. Når det gjelder momo så betaler jo man ganske mye ekstra bare fordi det står momo på. Ville uansett heller kjøpt bøttestoler skal man først kjøpe noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg