KriegHeim Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 En arbeidskollega mistet to felger i forrige uke, disse sto på en sierra ( boltsirkel 4X108 ) De hadde helt nye dekk, Dunlop 215/45-17 piggfrie Ved tips som gjør at felgene kommer til rette utloves det dusør Kontakt da eier på telefon 98804868 Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hvilket område? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 holder utkikk i bukta;) gullfarga 17"ere er jo sjelden vare å se ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hvilket område? De forsvant på lademoen, rett ved kverneland bil Må være no narkiser, for ingen stjeler vel 2 felger? :???: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Gikk vel en hvit sedan i byen med 14" plåtfelg foran og slike 17" bak her ei vending? Men det er kanskje han som mangler disse to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 har sjett en rød sierra me gullfarga, kjørte oppom tiller området! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Gikk vel en hvit sedan i byen med 14" plåtfelg foran og slike 17" bak her ei vending? Men det er kanskje han som mangler disse to Stemme det. Det er vel fordi han mangler to :thumb De sto egentlig på en hvit perlemor sierra sedan, men to av dem sto på en 4x4 sierra combi Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Kan meddele at felgene kom til rette natt til 31. desember! Takket være en del snoking rundt om kring etter diverse andre ting, fant jeg disse felgene. så tilfeldig så jeg den hvite sierraen med 14" stål og 17" alufelga, så da tenkte jeg at her er det noe muffins.. så jeg tok kontakt, og felga var nok hans.. måtte tilkalle politiet, men hva gjør en ikke for å få tilbake felgene sine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Altså, så det var han som tok dem? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Altså, så det var han som tok dem? nope.. ble funnet i ei bil stående litt unnagjemt.. tilfeldig vet jeg hvem som eier bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg