fred_stian Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 En kamerat av meg mente Audi hadde 12års rustgaranti. Skal hente en A3 97 mod nå til søndagen, med rust nederst på ene døra: Tror dere dette går på rust garantien? Hadde vært veldig kjekt det da! :hello: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Mener å ha hørt 9 år på A3 og 12 år på A4-A8. Men, ring/send epost til møller og hør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 er 10års rust garanti. har vært på møller og hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 10 år ja:) skulle få 4nye dører på grunn av at det hadde blitt bobler og begynte ruste nederst i dørene. Men dagen før vraka jeg hele bilen så,blei ingen nye dører:( Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hadde 12 års rustgaranti på TT'n iallefall.. Men ta nå og ring møller bare for og være sikker da, for denne resten dekker garantien i så fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hørte med møller og det var 10 års rust garanti. Men var mulig de var litt snille med tanke på at min er 97modell og vi (desverre) er i 2008... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Lyg på deg at du har ringt før nyttår og forhørt deg, da har du jo satt sakene i sving:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Lyg på deg at du har ringt før nyttår og forhørt deg, da har du jo satt sakene i sving:) Ja, der sier du noe! :) Skulle ikke vært dum du! ;) hehe Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomzing Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 har en a3 med rust over hjulbuene.. fikk du dekket rusta på dørene dine på garantien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg