krister123 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har en carina E xli 95 mod.. skal skifte ut filteret mitt med et power filter, mn i det andre filteret mitt står d en kabel i, noen som vet hva den er til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 luft mengde måler . når du bytter bårr et hull i røret bak filtere ( RENS NØYE FØR OPPSTART !!) som er like stort som det hullet som er i boxen . og deretter setter du den plastik måleren inn dit . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Min ser ut til å være i helstøpt plast, ser ikke helt åssen den skal måle luft? Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 det er luftmengde måler som sitter der etter det jeg har sett, men det kan og være der er en luft temp måler, uansett så er det viktig at dem ikke tas bort ved filter bytte. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hørt litt rundt, bare fest den i direkte nærhet av luftinntaket. Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg