darkblue Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article.jhtml?articleID=659564 Jævlig bittert! . Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Surt .. Ser ikke poenget i denslags blind-bil-vold .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Så jævlig. Jeg gjør selvfølgelig min borgerplikt hvis jeg ser noen skade en bil. Borgerplikt = Banke dritten ut av fyren, trekke ham inn i skogen, svinebinde ham fast i et tre i ei uke, og bruke good 'ol Kinesisk vanntortur på ham, før man dreper ham med ei sløv hyse (fiskeslag). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg