Atle3 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har ein scania diesel lastebil ståanes heime i tunet og har tenkt å sette motoren dens in i volvoen min. Er det noen som har noen erfaringer med dette? kunne jo blitt sprekt og gromt. Passer ledningsnettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 sier bare lykke til... der har du masse jobb forann deg Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hææææææææææ? masse jobb? HAr ein kamerat som har gjort det samme bare med ein mack lastebil. gjekk noko inn i h. Arbeidet var gjort på ein helg med nokre kaffepusar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har ein scania diesel lastebil ståanes heime i tunet og har tenkt å sette motoren dens in i volvoen min.Er det noen som har noen erfaringer med dette? kunne jo blitt sprekt og gromt. Passer ledningsnettet? ...og hva slags motor er det? Er det v8 så veier den vel bortimot 1000kg.... Det prosjektet tror jeg du bare skal glemme... Ledninsnettet???? Hadde vel bare vært å koble til strøm på starter og dynamo det.:yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 nå trur eg du e ute og kjører her. Det sitter ein v8 i den, men eg tenkjer å bygge den om til ein v6. trur ikkje dette skal bli alt for mykje arbeid. eg veit tross alt hått eg driver med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Du bare driver og kødder med oss du din slask! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 å jaa daså. Bra observert. imonert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 nå trur eg du e ute og kjører her. Det sitter ein v8 i den, men eg tenkjer å bygge den om til ein v6. trur ikkje dette skal bli alt for mykje arbeid. eg veit tross alt hått eg driver med. Lykke til, men du må passe på så du ikke skjærer for mye vekk da..... så kanskje det bare blir en v5 eller v4....:roll: :lol: :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 å jaa daså. Bra observert. imonert Skriver som en dass gjør du også... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hæ? hor då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hæ? hor då? Stort sett over alt. Men kan ikke du være seriøs da. Så kan du heller fjase på underforumet Stripa... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 enig me Reodor F.. kom deg inn på stripa der du hører hjemme;) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Haha! Dagens:) Høres jo nesten ut som noe jeg kunne funnet på!:sick :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 det som er, er atte han faen hadde tenkt til det å vet!!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 det som er, er atte han faen hadde tenkt til det å vet!!! Prøv igjen, denne gangen på norsk! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg