Gå til innhold

Opekl omega v6 prosjekt (soundstream)

Ranger emnet


opel_power

Anbefalte innlegg

holder på med go bilen min skal bygges om til mv6, også må jo stereoanlegg være bra og, så dette sajkl bygges inn, (lance kommer med skisse av hvordan dette blir i løpet av uken , skal begynne og bygge anlegget fra helgen av, har bestilt dette stereoanlegget, kostet sitt for og si det slik, men det spiller vel bra og da:)

 

kondensator batterier og slik har eg ikke fått kjøpt.. men har en kamerat som er tavlemontør og der skal eg skaffe skikkelig bra kabler til forsterkerenene og kondensatoren. rk kabel er jo konge det;)

 

håper på å komme med kommentarer og forslag:)

 

Soundstream RF.6C 6.5" komponent 92dB (2 sett av disse)

ss_rf6c_stor1.jpg

 

Soundstream SPLX-12/4 SPL subwoofer (2stk av disse)

ss_splx-124_stor1.jpg

 

Soundstream XXX-6500D 6500 Watt RMS (1stk av denne)

ss_xxx-6500_stor1.jpg

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forsterkeren din stor da? måtte ha kondis til min monoblock for 2kanaleren tok all strømmen..så det funket drit bra...men skal skaffe meg gelebatteri og tenkte jeg. kan bli bra dette her da? få ett bra batteri og noen faraders kondensator:) bruker 1farad kondis men den er forliten.så skal opdatere litt mer med kraftigere suber og en monoblock til sikkert og større kondensator som gir raskere strøm til monoblockene.. osv...men dette er min mening da:) lykke til! legg ut bilder!:D

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forsterkeren din stor da? måtte ha kondis til min monoblock for 2kanaleren tok all strømmen..så det funket drit bra...men skal skaffe meg gelebatteri og tenkte jeg. kan bli bra dette her da? få ett bra batteri og noen faraders kondensator:) bruker 1farad kondis men den er forliten.så skal opdatere litt mer med kraftigere suber og en monoblock til sikkert og større kondensator som gir raskere strøm til monoblockene.. osv...men dette er min mening da:) lykke til! legg ut bilder!:D
Som nevnt av Klovnster her, så gå heller for et skikkelig godt batteri istede for ørti kondensatorer. Kinetik skal vist nok være utrolig gode batterier, spes til dB bruk og amper som trekker mye strøm.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, har totalt litt over 6000w på subbene i 1ohm.. men skal nok lastes i 0,5, så har endel watt på subbene..

 

2 3000w monoblokker

1 1200w 2 kanaler

1 4 kanaler

 

har endel ting som trekker strøm og har tidligere kjørt alt dette på kun et HC1800.. nå bruker jeg HC1800 forran og HC2000 bak :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår