Gå til innhold

Funker det å bruke denne forsterker'n?

Ranger emnet


Turbokassa

Anbefalte innlegg

Vurderer også litt detta med å kjøpe en evt større sub og sette i kassa. Evt en ny kasse med større og kraftigere sub.

Og da kjøper jeg noe stort som tåler en del og jeg kan bruke i evigheter. :P Er mer opptatt av motor og understell en lyd, men lyd i bil er hetig det :D

 

Lurer også derfor på om det er lurt og kjøpe mono forsterker fremfor en med flere kanaler i tilfelle jeg engang i tiden får brukt for å kjøre forsterker'n på høyttalere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Du får ikke bilstereo på spaceworld, så prøv å selg det kortet til noen som skal handle hos spaceworld.

 

2. Ja den forsterkeren jeg linket til er ideell til subben du har nå.

 

3. Omh er selvsagt viktig, forsterkeren må gi 300W rms ved 2 ohm, og ikke kjøpe jalla merker du ikke har hørt om, sjekk evt med folk om dem merkene du vurderer er noe bra.

 

4. Om du vil bytte subb og kjøpe en bedre forsterker så må du bruke mer penger. Så alt kommer på hvor mye du vil bruke.

 

5. 2 kanaler kan du jo kjøpe og så brokoble. Funker fint det, bruker det selv. Men monoblokk er bedre. Den forsterkeren jeg har nå bruker jeg kun midlertidig til subben, den er kjøpt for frontsettet mitt. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du får ikke bilstereo på spaceworld, så prøv å selg det kortet til noen som skal handle hos spaceworld.

 

2. Om du vil bytte subb og kjøpe en bedre forsterker så må du bruke mer penger. Så alt kommer på hvor mye du vil bruke.

 

3. 2 kanaler kan du jo kjøpe og så brokoble. Funker fint det, bruker det selv. Men monoblokk er bedre og jeg skal bruke forsterkeren min til høyttalere og en annen forsterker til noen andre subber.

 

Er du heeeeeeeelt sikker på nr 1 ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel i dem spaceworld butikkene jeg har vært hos har jeg ALDRI sett noe bilstereo relatert. Så jeg er 100%. Men hvis butikken du kjenner til har det så må jeg nesten kreve bilde bevis!!! :cool:

 

Har forresten forandret noe i den forrige posten. ;)

 

Da skal jeg ta bilde i morra om jeg får det til :D

Så skal du få se at du ikke vet alt.. mohaha :D :P

For Spaceworld her i Hønefoss selger en hel haug av ting innen bilstereo.

 

Tenkte jeg skulle skaffe data på evt den forsterkeren jeg tenker kjøpe også høre med folk her :D FØR kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til før jeg stikker.

Hvorfor lager den forsterker'n som fulgte med i pakken ett "klunk"?

Pga at den er for liten? om så, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, det er ""herved"" første gang jeg hører at bilstereo blir solgt på spaceworld.

 

Det med klunken ble jo forklart lengre framme i tråden.

 

Ja prøv å få mest mulig info om den forsterkeren. Og legg det ut her i morra.

 

skal se hva jeg klarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at det blir solgt bilstereo-produkter på Spaceworld i Hønefoss.

Ikke noe mer å krangle om det!

 

Når det gjelder kvaliteten på det som blir solgt samt kunnskapen på de som jobber der, så er jeg desto mer skeptisk.

 

Mvh

Pål

 

ha jeg snakka med i dag har jobba i mange år med bilstereo, han har også bla vært norgesmester i flere år :D

Han har dyktig peiling, og har tilgang til nesten ALLE merker. Dette er den eneste spaceworldbutikken som får selge bilstero, dette pga sortemanget i butikken og kunnskapen hans, etter hva jeg forsto. hehe

er nok helt trygt og handle der, og han får tak i det alle meste. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norgesmester i hva da? :p

 

stereo konk da vettu :D

haha

Sikkert DB drag elns haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe krangla ikke, men bilstereo på spaceworld? Må nesten kjøre til hønefoss bare for å se det. Litt skremmende igrunn, som å finne bilstereo på jernia...

 

Men ja, fant du noe mer info om den forsterkeren turbokassa?

 

Du som ville ha bevis, her er nok bevis til de alle fleste:P

Dette burde fjerne tvilen :D

 

i217996570_33295_2.jpg

 

i217996595_32330_2.jpg

 

i217997036_90578_2.jpg

 

i217997138_78099_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår