Gå til innhold

Shibbyvolvo- Bmw 520i

Ranger emnet


shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

Da har vi fått oss ny bil, har et bilde av den:

DSC00222-1.jpg

bilen er en rød m50b20,1990-modell, med 255000 på tellern og ellers skal funke bra. Det er en greit utstyrt bil, 2-sona klima, takluke, sentrallås og orginalt senka.

 

Det som skal gjøres: (X=gjort)

x kjøpe ny spiller

x Bytte olje på motor

Bytte olje på diff og girkasse (olja ligger der, må bare gidde å bytte)

x nye bremser

x kromringer i speedo

x reparere bensilekasje

18" sommerhjul, BILLIGE 18" ANYONE?

x Reparere bulk på bakskjerm

Demon eyes frontlykter

sota blinkklys foran og på siden (må bare orke å sette på)

billededd.jpg

billeded.jpg

x baklykter

billede.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da la vi Bmw'n i en stolpe igår. så da bestemte jeg meg for å begynne å gjøre den kul. bilder kommer. og det burde jeg legge ut av bilen snart og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det har skjedd veldig lite her nå i det siste, siden jeg er en fattig jævel. har iallefall fått satt i kromringene, og det ble egentlig ganske fett. bilder kommer. bulken skal til retting 11.2, så lakkering så får se hvor lang tid det tar.

 

Jeg skal til berlin 26 feb, og lurer derfor om det er noen bra steder å kjøpe Bmwdeler. tenkte demon eyes, sota baklykter, blinkers og evnt grill. noen som har noen bra linker til butikker?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare skaffe meg noe å ta bilde med, da mobilen min blei rappa:/

skal mest sannsynlig kjøpe nye baklykter når jeg er i tyskland:)

 

helt ærlig husker jeg ikke hva den heter, og jeg er for sliten til å gidde å sjekke, men er den pioneerspilleren i sølv, som koster rundt 1500,- =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg bestilt litt hos koed.dk, sota blinkers foran og på siden og rød/hvite diodebaklykter.

 

billededd.jpg

 

billeded.jpg

 

billede.jpg

 

 

Så da er det bare å glede seg til de kommer, så jeg får montert og kanskje til og med får greid å ta noen bilder:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wuhu, da har vi fått post og så er det bare å glede seg til bedre temperaturer og opphold, for jeg gidder ikke fryse : )

 

ellers er det liv og rairai, mens vi ser penga forsvinne til årsavgift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

wuhu, da har jeg giddi å gjort noe.

 

Var på bmw-meet istad, og så hvor stygg den var, så jeg dro hjem, satte på baklyktene og vaska ordentlig:) skal slenge ut et bilde straks, blei ganske ålreit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår