Tuscani Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hei dere Jeg vurderer å selge bilen min. Er NAF medlem og tenker da om jeg burde ta en salgstest. Vil en slik test gjøre det lettere for meg å selge, eller er det bortkastet penger, når jeg har komplett servicehefte ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 alltid et pluss å ha naf test som er ok da ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg kjøper aldri en bil uten å ha fått en NAF test på den. NAF test er jo en trygghet for kjøperen så tror det er en god ide og ha en NAF test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 er dette noe alle vil si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 har aldri tenkt så hardt på hehe... Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Er selvsagt opp til hver enkelt. Men vet at jeg hadde følt meg mye tryggere ved å kjøpe en bil hvor en slik test foreligger. Er også et stort pluss for de som ikke har så veldig peiling.. Hvis testresultatet er bra da selvsagt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 helt klart et pluss ja, var en slik en på min første bil. kurrant! Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Husker ikke om det var NAF test på min første bil, men den hadde bare rullet 16000km da jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 er dette noe alle vil si? Det tviler jeg sterkt på. Er nok mange som bare ser om bilen er fin å se på, resten har de ingen formening om, helt til de får feil, da ringer de å klager osv.. Derimot har du en NAF test å vise til ved salgstidspunktet så har den nye eieren ikke så mye han skulle sagt, om det oppstår problemer med bilen senere. Så er jo en fordel både for deg som selger og personen som kjøper bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Det tviler jeg sterkt på. Er nok mange som bare ser om bilen er fin å se på, resten har de ingen formening om, helt til de får feil, da ringer de å klager osv.. Derimot har du en NAF test å vise til ved salgstidspunktet så har den nye eieren ikke så mye han skulle sagt, om det oppstår problemer med bilen senere.Så er jo en fordel både for deg som selger og personen som kjøper bilen. Du har et viktig poeng der. Regner med at NAF gir en pris vurdering også slik at ved et salg, så vil jeg som selger stå sterkere iforhold til pruting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hvis man har valget mellom to rimelig like biler og ene har positiv naf test, så veit jeg hvilken jeg hadde valgt ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Naf test er VELDIG bra. Da vet kjøperen OG du om det feiler bilen noe, og alle eventuelle feil og mangler er avdekket. Kjøpte min bil med naf test og angrer ikke, er storfornøyd med kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Naf-Test e bra, med tanke for kjøper og selger... Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsblå Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Kan ikke forstå den kjøper som er negativ til NAF test. Hvis noe uforutsett skulle skje med den bilen du solgte så har du bevis på at alt var ok når du solgte den å da. Siter Audi A4 1.8t Quattro go`biln Peugeot 406 arbeidsbil`n Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Liten avsporing, men koster NAF-test mye for de som ikke er medlem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg