Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

hehe ja den står baki der å driver å ribber den,, har ikkje tatt nedpå enda..men har ikkje tatt sjangsen enda på å kjøre over vilken som helst fartsdump..synst eksosanlegget henger litt langt nede og egentli..får sjå ka eg gjlr med det

stilit demperene framme middels og bak på det stiveste..ganske stiv bil nå hehe..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mtha.. no skal eg kjøpe sånn kromlist som e bak der rundt lyktene og:) og 10000kr får eg tak i 1600 understell:) men det blir vell en liten stund til enda..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker fargekombinasjonene på bilen din:) skulle kanskje hatt svarte a stolper ox?? og hadde vert veldig tøft med bredda bakskjermer;)

 

ja ska nok lakke dei og...har tenkt på litt skjermbredding bak og men får se...blir lavprofil dekk på bredda stålfelgene så vetsje om eg treng noke skjermbredding då... men om det blir skjermbredding det 245/50/13 bak har vert planen..205/60/13 hjula sku hatt litt bredding og siden dem låg i kant med hjulbuen når eg senka den osv...men får se...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontsettet er 4" i hver dør..men skal ha ett par til...lurt på å gå opp til 6,5" men å bygge ut med ringer sånn ikkje magneten tar bort i vinduet når vinduet e nede i døra, ellers bli det fleire 4" elementer i kver dør fks... men då må det skjærast ut i karoseriplata i døra innvenig liksom... og det må kansje gjerast og om du skal ha 13cm i dørene dine .men om du tar utav dørtrekket so ser du at det e hull i karoserietorginalt..og kan fks sette elementet i dørplata der hullet er i døra om du skjønte ka eg meinte...:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp,, berre ver litt forsiktig når du skal lage hull til dei..sånn du ikkje rive opp alt av trekket på dørplatene hehe,, brukte hullsag til diskantene eg satte ved siden av 4"tommerene so det gjekk bra uten å rive opp noke av trekket...hullene til 4tommerene skjærte eg ut med veldig skarp kniv pga eg ikkje hadde stor nokk hullsag.so det gikk fint med litt forsiktighet..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
har mellomaksling t dg

 

har du det?? til 1.2 ? er krysset bra på den osv? e sjeldent på nettet så gi meg en lyd på 40455766 om det funker;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hater bergen og hater regn,har ikkje tak over kadetten min her den står utafor leiligheten så lekker littegrann inn vann bakrutepakningen trur eg..men vertfall litt framme..jevla biltemaovertrekket til bil er ikkje vanntett heller...:( men det eg såg i går på ene bak dempertårnet at det var litt fuktigt og såg ut som det var smårust rundt den kanten liksom..ikkje der demperen er skrudd men litt nede på "puppen"så er det ett spor liksom rundt tårnet...så får nesten panikk nå så får håpe det ikkje ruster,,,(mer) det såg ut som det var litt overflaterust..noe brunt vertfall men var bare litt..ser for meg en dag kommer demperen igjennom dempertårnet pga eg har senka bilen og har den stiv på demperene:S:S ka trur dere? blir ett helvete å fikse det og..må ut me det jevla anlegget osv osv..blæærhk..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenkte vel ikkje på å sladde vel... Er ulovelig det vett du;)hehe!!

 

haha ja:P hehe eg la bilen jevla brei her om dagen..fyllasjuk å jevli med sneipen i kjeften..masse bila i rundkjøringen her i bergen av og til..her komme eg med litt fart..drog den rett ut til høgre og så til venstre haha..var artigt..sladda jevla lett når eg har vinter dekk med pikk bak,senka og stiva av :P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår