jamhead Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Halloen Jeg lurer på om noen her kan gi meg et svar. Jeg har en jbl c series forsterker 4 kanals som jeg har kobla 2 6x9 på. pluss en RF p1 12" sub. Alt funkerte som bare juling på 2 kanaler. Kjøpte så splitt til rca koblingene og brokobla subben på rear utgangen. Og lot 6x9 ene kose seg med en kanal hver i front utgangen. Dette funket i 2 minutt. så var det slutt på lyd. forsterkeren står bare og blinker (2 nederste blå lysa) Prøvd og koble tilbake slik det var, men blinka like mye. Håper det er spilleren som ikke tålte at jeg splitta signalet. men alle tips og råd er gull her. Har sjekka jording og strøm. det er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Enkel spole, eller dobbel?? på suben.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Har ikke peiling om det er dobbel eller enkel... men den funka fint på en kanal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Impedansen til subben er antagligt for låg til at forsterkeren kan brukobles. Har du litt info (eller link) til subben og forsterkeren du har? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg